dag 1 - en bild på mig + 10 fakta om mig.

  • är en tjej på 17 vårar, brunett, blåa ögon, 158cm lång osv..
  • hatar personer som ljuger för att få uppmärksamhet & överdriver om allt
  • Har en underbar kille som ja haft i 2 år vid namn Freddie! ♥
  • Har blivit en liten mammasflicka..
  • just upptäckt att mitt temprament är värre än vad jag trott
  • hatar att vara ensam
  • gillar att vara i skolan p.g.a alla underbara flickor som finns där + älskar linjen!
  • är jävligt envis, känlig och ska alltid få som jag vill... (har med barndomen att göra.. försöker minska..)
  • älskar att vara i underbara Thailand & Finland ♥
  • är både en fest tjej och en hemma mys tjej :)

 


 

får bli en bild från "modell för en dag"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0