19.05 ~ skola , stan , kenza , zumba

Ojj, har inte kunnat blogga förns nu! hihi. De gick bra i skolan om ni undrar de :) bra start på matte&engelska B. Slutade kl 11.05 så då gick jag, sara och julia till en restaurang och dit kom även en annan julia, ida och lisa så vi tog oss en måltid och pratade massa :) Blev oxå en runda på stan innan man gick in i vågen gallerian och kollade på modelljakten ett tag , Kenza var ju där. hihi. Snyggare i verkligheten är hon allt! Men vi var inte där under hela pogramet, fast vi hade ju platser längst fram men var så jävla varmt!..
´ fick med mig lite skol grejer och 3 st trosor hem från stan. Alltid bra att ha!

~ måste oxå säga att jag o mamma har precis kommit hem från ett zumba pass! det var kul och jävligt skönt att få röra på sig igen! så nu sitter jag nyduschad framför tv:n och mamma står i köket och gör mat :D


bjur på två bilder med min dåliga mobil kamera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0