Tha helg :)

det var skönt med en helg efter allt jobbigt plugg! :)

Fredagen: Vaknade men min älskling, gick till skolan, masserade, gick hem, jag och älsklingen åkte med tåget kvart i 4 och fick hans syster som sällskap halva vägen :) När vi kom fram så kom mamma och hämtade oss, vi var vi mig hela kvällen, Åt 3 rätters middag hemme, fast de var inte planerat från början :) hehe. Sen chips och dipp framför talang, när de var slut så kollade jag och älsklingen på några filmer sen la vi oss :)

Lördag: Vi vaknade upp vid 12 tiden, Åt mat lite senare och sen hem till älsklingen, vi ringde jimmy och han och anna kom och hämtade oss efter en timme :) På kvällen blev de lite paaarty med Älsklingen, Jimmy, Anna, Pippi, Kim, Jocke, Johan och Alex :) Hahhahaha, gissa vem som blev fullast och var dryg men ändå så jävla rooooolig :)) Sen åkte jag o älsklingen hem o sov efter 1 tiden :)

Söndag: Freddie väckte mig tidigt som fan o; Vi gick o åt frukost och sen hände typ inget mer :) Vi spelade pettsson och findus :D Sen åkte jag hem vid halv 5 tiden, packade allt sen sjkutsade mamma mig till örebro :) Vi gick ut och åt på Pacos och nu sitter jag här och väntar på ERIKA :D


Fin Fin bild som är sjukt gammal på mig och Erika ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0