Hoppet kommer alltid finnas..

Nästan bara åkt tåg hela dagen, kom hem till huset halv 10 typ.. Så nu sitter man här medans mamma och pappa sover, dom ska till jobbet imorgon men jag ska ej till skolan.. 14.50 åker jag med tåget till Grängesberg ♥ Lovely.

Jag är förstörd inombords.. Mitt hjärta känns inte längre, de är säkert.. Såklart att mitt hjärta fortfarande går eftersom jag lever, men vafan, jag känner de inte, det är krossat. Jag kommer aldrig ge upp hoppet, de är en sak som är säker!  Är svag. Men ska kämpa.
Kämpa, Kämpa, Kämpa!
"Berg-och-dalbanan, kärlekstunneln, uppskjutet, frittfall, spökhuset, lustigahuset"
De är något vi gått igenom, varför sluta nu? Varför någonsin sluta?
Ingen av oss kommer må bra att vara i skilda världar.
Jag kommer göra mitt bästa, mitt allt, tills jag dör..
Vi två, de är ödet. F♥S
Kämpa , Kämpa , Kämpa vi klarar det tillsammans like always ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0