GODMORGON, Idag är det Fredaaaaag!

Godmorgon alla glada, nu är klockan snart 11 och jag vaknade efter tio någongong och har precis duschat! Snart ska man väl lyfta på rööööven och ta och palla sig till sminkbordet. Städerskan är här hemma och städar runt lite, så var tvungen att gå upp men de gör inget :) Kl 14.50 åker jag med tåget till Gränges till den Underbara ! ♥

Två samtal inatt av en lite lullig person gjorde mig så glad !
Glädjetårar kom, du gör mig så lycklig... ♥

mammas somriga blommiga tröja :))




Min söötnos :* ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade ju inte vart helt fel kanske om du hade tagit kort på hela tröjan då:S mongo...

2011-05-03 @ 01:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0