21.37

Har nyss pratat med min älskling i tele, han är en underbar person!

han är jätte stolt över mig hur bra jag sköter skolan och det var jätte kul att höra :')<3

Funderar på att skjuta upp ifyllningen av tattoon och åka till älsk på fredag redan istället för lördag <3

Kollar på TV just nu men har datan framför mig så blir inte så mkt TV tittande..

Blir att sova själv idag, tråkigt :( men Hanna gumman hann inte och de är lugnt <3

Imorgon ska vi kolla på bio med klassen på morgonen, sen lunch och sist SPA/friskvård.

Efter skolan åker jag hem för att städa vid farfar :) Sen sova hemma i Ställdalen <3

Träffa mamsen <3 Pappa är inte hemma :/ <3

Nu kommer bilder från när jag och Älski lagade mat en fredag för ett bra tag sen i min lägenhet :* <3

Lite bilder jag tog på lägenheten för ett tag sen. Den är inte riktigt klar än :)

Ska kanske få en ny hörnsoffa och då blir de att köpa en ny matta :)

Måla TV bänken svart :)

Kanske en fondvägg :) Mer tavlor o.s.v :)

Men är nöjd med den så :)

Ursäkta mina röda skåp, inte mitt val :)

Min tattoo jag gjorde den 16/6 :)


Kommentarer
Postat av: marii

snygga personer i din tavla ;)) naaw <3

2010-11-16 @ 21:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0