Stressad..

Nu sitter man och äter sibylla korv med snabbmakaroner :D
Dagen idag var ingen höjdare..
Datakunskapsprovet hoppas jag att jag fick bra på men jag blev så jävla förbannad och stressad för fick göra om ALLT!!!!! Höll på att börja gråta för blev så arg -.-" ^^
Engelska efter de och då blev de inte nå gjort för mig för var skit stressad och ingenting fanns i huvudet!
Jag vet inte varför!! SKIT JOBBIGT..
Så jag virrade bara omkring.. Läraren bad mig ge en förklaring och hon förstod mig så hon tyckte att jag skulle gå ifrån lektionen och sluta för dagen (var typ en kvart kvar av lektionen)
Stod o väntade på pinglorna när jag gick ut<3
Jag Elin Ella och Hanna gick till Bik Bok efter skolan för det var 50%alla kläder i hela butiken hela dagen.
Blev att köpa 2 tröjer och 3 par troser :)
Kom hem till lägenheten efter 5 någngång.
Pluggade matte typ 1 och en halv timme.
Satte mig vid datan nu med maten på talriken bredvid mig, GOTT!
Snart blir de att ringa min älskling angående om imorgon :)


Fattar inte varför jag var stressad..


JAG ÄLSKAR MIN KLASS!
Finns så många underbara vänner så de är helt sjukt!
Man känner sig betydelse full och omtyckt !
Alla hjälper alla, alla bryr sig om alla.
en gång en SPA10 alltid en SPA10 !

Kommentarer
Postat av: Linnthegreat

DU är så fin! :)<333

2010-11-18 @ 21:03:34
URL: http://linnahlberg.blogg.se/nevereverland
Postat av: Amra

alltid<3

2010-11-18 @ 21:20:44
URL: http://roouubiiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det du vill bli när du blir stor? :)

och vad gör man på den linjen du går på?

2010-11-23 @ 18:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0