Sanna tillbaka i skolan :D

I Fredags åkte jag till Hällefors till min älskling, sov kvar där och sen åkte vi hem til honom
på Lördagen och sov där :))
Ojojojojojojoj, Älskling höll på att bli blind i Lördags :(
hans hund hoppade upp i hans knä och kom in med klon i ögat på honom :(
Men de gick bra som tur va <3
På söndagen var vi med Joel :))) KulKul :)
Jag följde med till Hällefors på kvällen och släppte av älski där med hans pappa :)
Kom hem kl. 9 typ. Kollade på Beck med mamma sen sängen :)
imorse vaknade man vid 6 tiden...
Åkte tåg till skolan OCH SANNA VAR I SKOLAN IDAG :))) Har inte sätt henne sen före höstlovet :(
och efter skolan hade man utvecklingssamtal :)
Gick skiiiiit bra juh :)
Sen åkte jag mamma och pappa runt och handlade lite julgrejor till mig till lägenheten :)
Sen blev de ut och äta på kina och Linda var med :)
Men nu sitter man i lägenheten och Julia kanske kommer hit sen :))))


Sanna och jag :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0