Onsdag!

Nu är det onsdag!
Vaknade upp halv 7, hoppade in i duchen och gjorde mig iordning
Gick till skolan och då hade vi Estet. Vi gjorde tvålar Men först så skrev vi klart en grej om mode på 1800-talet.
Nu sitter jag och har handel. Vi pratar om CV´n
Sen lunch! Hungrig..
Sen har vi SPA/friskvård. Slutar 10 över 2.
Jag och Julia kanske går ut på stan efter skolan och julhandlar :) <3
Sen kl 5 ungefär kommer LINN :DD <3
och hon ska sova vid mig :*
Vi har inte träffats på över ett år <3

Bild på mig och Linn förra Nora maken :)) <3

Svar på en anonym komentar.
Frågan:
Vad är det du vill bli när du blir stor? :)
och vad gör man på den linjen du går på?

Svar:
jag vill jobba på ett SPA så som de ser ut nu.
Jag går SPA friskvård och hälsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0