Hemma vid Älsk :*

Nu är klockan 5 i 11 och jag sitter i älsklingen rum med datorn framför mig
medans han ligger i sängen och sover så gott så :)) <3
Igår var det fredag och då kom Freddie hem till mig strax efter sex
vi åt middag med mamma och pappa, vi pratade massa med dom om Thailnad :)
Sen kl 8 kollade vi på idol med dom :)
LINNEA ÅKTE UT!!!! JAAA!!!!! :DDDD
Sen kom älsklings pappa och hämtade oss så åkte vi hem till han :)
Jocke och Johan åkte efter så stod vi och pratade med dom en stund innan vi gick in :)
Sen sov vi här :* <3

Som sagt.. Är man vaken nu..
Blev inte att sova så länge för mig..
Jag har råkat haft sönder Älsklings rullgardin för ett bra tag sen
så det är skit ljust när man vaknar så går inte att somna om :/
Men Freddie kan sova hur länge som hellst o; Thihihi :)
Vi får väl se vad vi gör idag :D Kanske hittar på något med folket här i ställdalen :)
Men vi ska nog oxå baka lite och lyssna på julmusik, vill de :D
Mysigt juh :)


jag och Älskling i sommras på mammas 40års fest / syrrans studenten :))
Vi var servitris och servitör :))) <3


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej snygging! Kul att du bloggar. Länkar dig inne på min sen när jag blåst liv i den! kramis

2010-11-27 @ 15:24:02
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0