Helt slut.. kl. 22.44

Är helt slut i kroppen och vet inte varför o;
Aja.. Efter skolan var man juh på träning och boxades lite :)
Sen mötte jag syrran vid resecentrum, vi gick hem till mig och åt lite
blev att gå hem till Linda och hälsade på henne lite och snackade o så :)
Mellan halv 9 - 9 gick vi hem till mig och Peter kom, han hade vart på träning,
vi gjorde bara snabb macaroner för att han skulle få mat i magen :)
Men sen åkte dom hem till Karlstad.
Jag pluggade engelska och jag har skit ont i huvudet..
Så när jag hade skrivit klart allt till ett papper så gick jag och diskade allt.
NU ska jag verkligen bara slappa och sova.
Få se vilket tåg jag tar hem imorgon. Är ledig imorgon!! :D


Syrran & Peter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0