En runda på stan

Nu sitter man i lägenheten med kära Hanna :)
Efter skolan gick jag hanna och elin och köpte en varsin sallad på Sallad Inn. GOTT! :)
Sen lämnade vi av Elin på stationen för hon skulle hem. Då gick jag och Hanna upp på stan och handlade lite :)
Jag köpte julklapp till Farfar och Syrran så nu är det klart! :)
Och så blev det ett par byxor till mig själv :D
Hanna skulle oxå julhandla lite men hon köpte bara saker till sig själv och det var inte så lite heller ;) ^^
Nu sitter vi och kollar på Biggest Loser :)
Sen är det ung&bortskämd sen CSI och sist pansionärsjävlar :D
NICE!!! ;)

Hanna Panna & Jag :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahha, jag är grym på att julhandla (till mig själv) hahahahha ;);)

2010-11-15 @ 19:10:45
URL: http://prickigflagga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0