Akupunktur..

Sista lektionen hade vi idrott fast vi hade akupunktering. Vi fick nålar i oss, 2 i öronen, 1 i huvve där bak och en i handen. Fast de var bara de som ville o man fick välja vilka man ville ha. Jag är juh så SKIT nålrädd!! Men jag klarade av i örat men skulle vilja ha en i huvve för de verkade skönt :). Vet att det låter konstigt att jag är skit nålrädd fast jag har piercingar och tattoo. Men men :)



Nu är man hemma efter en jobbig skoldag och träning efter de.. Orkade inte men klarade av de :) Senare blir de väl göra nå man får i magen och sen slapp :))




Efter träningen är man BIFF!! :) Och TUR att man fick en ny skön vinterjacka i Söndags eftersom de är värsta snöstorm nu..







Pusshej <3


Kommentarer
Postat av: Evveisthashiiieeet

2010-11-09 @ 18:33:25
Postat av: evveknows everything

ojjjx D

haha men ja älskar sista bilden xD

2010-11-09 @ 18:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0