tjejkväll snart <3

Så nu har man kommit hem till lägenheten efter en dag på Marieberg med mamma :)
De stank AVLOPP i hela jävla lägenheten........
Inte kul!
kl är halv 6 och jag ska snart byta om och göra mig klar
till att börja gå hem till Julia så tjej middagen kan börja sen :)
Ska ta med kameran och ta lite kort tänkte jag, se om de blir nå :)
Då kommer bilderna upp sen här på bloggen :)

Mamma ringde nyss och jag hade glömt min plånbok i bilen........
Så jävla typiskt..

Nu har jag nästan Julhandlat klart! :)
Bara syrran som ska handla 2 julklappar till som vi ger tsm sen är allt klart ! :)
Idag blev de att köpa några julklappar till :
* Älskling
* Pappa
* Peter
* Morfar
* Mormor
* Wiggo
* Lotta

Min busan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0