Onsdagen den 22/12 JULLOV!!

Idag var man i skolan i en timme och tio minuter bara
Vi städade, fikade och tävlade :)
SÅ NU HAR MAN JULLOV!!!! (y) :D
Mamma kom och hämtade mig vid 12 tiden,
vi packade in allt i bilen sen åkte vi och åt lite.
Påvägen hem stanade vi i Linde för mormor fick åka in akut till lasarettet i morse :/
Någonting med hjärtat, men dom vet inte riktigt vad.
Hon kommer stanna över natten, hoppas hon kommer hem imorgon så hon är hemma vid jul.

Idag när vi kom hem efter kl 4 så slog jag in alla paket :)
Peter och Syrran kom hem sen och då åt vi mat som var supergod! :)
Har slappat lite idag oxå (:
Min älskling är jätte trött så han stannade hemma idag och han åker till Örebro imorgon med tåg ist :)
På julafton kommer han hit :* <3

Imorgon ska jag syrran och Peter till söta Wiggo och ge han julklappar :) <3

Snart åker vi :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0