Onsdag kväll!

Chacha bloggen nu är jag här igen ! ;D
(skämt..)
Idag tycker man att man gjort ganska mycket i alla fall :)
Är som sagt ledig idag,
men åkte hem med tåget idag som egentligen ska gå 11.46 men var försenat..
Det kom 12.05 typ.. Men aja..
Sen på vägen hem fick tåget stanna ett antal gånger så kom hem 20 över 1..
Hade kommit hem innan 1 om de ej var försenat..
Men men.

När jag kom till ställdalen så städade jag vi farfar typ en timme,
fick pengar och godis som vanligt och sen skjuts hem :)
När jag kom hem så kollade jag i skolkatalogen som hade kommit.
Är över alla Gymnasieskolor i hela Örebro så var väldigt mycket ^^
Och pluggade lite engelska innan mamma kom.
Hon kom efter 4 nångång och då åkte vi till ludvika, jag fyllde i min tattoo.
Gick fort och bra :) Svider lite än bara ^^
Sen gick jag och mamma runt lite på stan och kollade lite,
jag köpte inget men de gjorde mamma :)
Vi åt på McDonals ^^ Var ett tag sen jag gjorde de så :)
Åkte hem efter de och pluggade lite mer engelska och gjorde data uppgiften, tror de blev rätt ^^
Duktig var man idag :)
men nu är kl 21.30 och jag sitter hemma i Sundet med mamma och kollar på TV i sköna fåtöljer :D
Sen blir de väl hejsan sängen :)


Bilden jag tog när jag gjorde tatueringen 16/6 :)


Hemma och sitter i denna nu :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0