Klassens dag :)

Idag var de klassens dag och de var kul :D
Vi började med att bli indelade i grupper och jag blev med Sofia, Julia och Magda :)
Vi fick en lista med 13 saker som vi skulle hitta och ta med oss inom en halv timme :)
Sen var de "hela havet stormar" och jag vann ;) Thihihi :)
Sen var de lunch, inte så gott..
Efter lunchen kollade vi på film, blev nån tår här och där men men :)
Efter de åkte alla ettor till universitet, Vi fick prova på sumba och massa skoj med dans :DDD
Skiiiiiit kul vare verkligen :D

Jag åkte hem med tåget kl 5.
Kom hem kl 6 och då åt jag och mamma och sen hjälpte mamma mig att plugga :)
Nu sitter vi framför TV med en skål ostbågar och en varsin Te mugg :)) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0