Godmorgon! :)

Godmorgon alla :)
nu är kl. 11.11 och jag är vaken :)
Sitter vid datan med te framför mig för jag har ingen röst från igår :l
Älsklingen ligger i sängen min och slappar :)
blir av till Marieberg idag ! :)

Igår. Ojojojojojoj vilken rolig kväll :)
Hanna var med mig och Freddie hela kvällen, hon åkte med bussen hem 02.08 :)
De var sista bussen som gick så :)
Vi hade riktigt kul :D
Vi mös och kollade på Idol, sjöng singstar&spalde GH , Snackade massa, tappade rösterna, "tatuerade" på varann ;)
Sen när vi följde med henne till bussen så mötte vi en 19 åring som var full som stod och snackade med oss ända från när vi stod och väntade på bussen till jag och Freddie gick hem ^^ Var iaf 20 min minst.
När jag och Freddie kom hem så gjorde vi oss iordning,
la oss i sängen, snackade massa & mös och tillslut somnade <3


Min snygga rygg.. Har på hela armen oxå ^^


HannaPanna & Ja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0