tycker om dig min vän, väldigt mycket faktiskt

Guuuuud vad hurtig jag har vart idag och gjort mycket nytta!! Gick upp halv 8, jag och Elvira åkte iväg på en grej i en halv timme, drog direkt till gymmet med henne, tränade kondition och lite styrka. Mycket roligare att träna med någon och en vän speciellt! När vi var klara vid kvart över tio ungefär så drog vi till matsalen och åt lite mat innan vi hade lektion mellan 11.30-13.05 som då var idrott som vi körde intevaller och kondition på. När vi skulle gå hem när det var slut så började det spöregna.... bara hem och duscha av sig och fixa sig lite, är näst intill klar nu så snart ska jag och Elvira upp mot stan, ta en kaffe och planera vårat projektarbete. Pussssss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0