Gårdagen - lillördag!

Var 2 dagar sen jag bloggade men igår orkade jag inte eftersom jag var i skolan först, drog hemåt och drog iväg till marieberg med mamma som var och hälsade på! Super mysigt, hon köpte en kavai till mig och jag köpte en halsduk själv med en as snygg färg! Fikade och handlade hem saker till min lägenhet, mamma är så snäll så hihihi. Kom hem strax innan fem, gjorde mig iordning, åkte med elvira till affären och sedan drog vi hem till mig, tog nått glas vin och väntade på Hanna Ella Emil Rebecca och Andreas. Vi drog till ritz (som är en nattclub i örebro) och festade där, Adrian Lux spelade. 
 
- Kvällen gick inte super bra för min del haha... gick hem lite tidigare, fick hålla mig vaken för Hanna Ella och Andreas skulle komma och sova vid mig. Gjorde pommes och korv till dom, så snäll som jag är! haha.... vaknade upp imorse, drog till skolan även man var helt jävla död... 
1 bilden - efter käket vid mig
2 bilden - kvällen
3 bilden - fika med mamma
4 bilden - klädsel! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0