Tisdag 19.45

Har inte riktigt orkat bloggat under helgen, har vart helt slut så jag och Elvira har bara legat och dega i 2 dagar. Helgen var super kul faktiskt men lördagen var mycket bättre! I fredags var det förfest hos Elvira och sedan blev det strömpis. I lördags var det också förfest vid Elvira innan vi drog vidare till Satin (självklart på en lördag) hihi. Hela söndagen slappade jag och Elvira med att äta pizza, mysa och kolla på film. Igår så blev det inte så mycket gjort heller p.g.a att man inte mådde så bra..
 
- Dock har jag och mamma gjort en hel del tillsammans idag! Vart ute på massa som att fixat både farfars bil och bytt däck på min, kollat balklänning till mig så det tog ganska lång tid och är fortfarande inte helt säker men det överväger ganska mycket till en iallafall. Vi har vart på Marieberg och så fick jag en ny mobil utav mamma :) 
 
- Om någon är sugen på en vit helt felfri Samsung galaxy s2 (ett år gammal) så är det bara att höra av sig! Pussss♥

1a bilden: Jag och Elvira gjorde goda drinkar i fredags hihi.
2a bilden: Skedar med Hanna på fredags natten hihi.
3dje bilden: Jobbade i lördags morse!
4e bilden: Killarna drog iväg på halloween fest?!
5e bilden: Pizza ätande!
sista bilden: Kollade balklänningar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0