Ken Ring - Själen av en vän♥

Hej min gamla vän, det var ett tag sen vi pratade
vi brukade snacka varje dag ja svär jag saknar det.
sitter här i studion och försöker göra låtar
men allt för ofta så slutar dom i tårar
jag vet att jag lova
att alltid köra på men ibland så känns det bara som att det inte kommer att gå
försöker vara stark när jag går igenom motvind
springer överallt du vet Ken jag går stort in
alla är emot mig bror det känns som att jag är ensam
rider i betongen enda stället utan räddslan
önska du var här och kunde joina min turné
på varenda jävla sceen så är det som om du står brevé
grabbarna är tokiga du vet hur vi dyker upp
jag ser dig inalera varje gång då vi bryter zütt
jag svär jag tackar dig för alla våra minnen
hoppas du är stolt när du ser mig från himmlen
jag saknar dig, jag saknar dig miin bror. jag saa jag saknar dig, meer än vad du
Troor
vii sees på andraan sidaan eeey men tills dess kommer jag sakna diig, sakna dig min broor uuhyeaahyaayea
Jag släppte rätt mycket sen du försvann från vårt team
puffar fortfarande weed men du vet jag är en fin
Fick ett hederspris förra året
Vid samma tid då alla torskade för rånet
Svårt att förstå men, johan han flippade
Och på nått sätt Hässelby ba tystnade
Och nu längtar jag tillbaka till min hemort
Och ba blejza upp en fet vid nån gömd port
Alla småbarn dom springer runt i massa gäng
Idag är det trendigt att sitta helt bäng
Inte som när vi va små bre
Allt har eskalerat
Känns som ingen riktigt fatta vad vi mena
När vi växte upp i Stockholms betongblock
Det va vi som fan gjorde hela hiphop
Nu sitter jag vid mixern Och skriver igen
Känns som du e här jag känner själen från min vän
jag saknar dig, jag saknar dig miin bror. jag saa jag saknar dig, meer än vad du
Troor
vii sees på andraan sidaan eeey men tills dess kommer jag sakna diig, sakna dig min broor uuhyeaahyaayea
Jo ja har familj nu har fått fyra ungar
Saker har förändrats sen vi satt där på gungan
Du skulle sett hur dom ser ut
dom är så vackra
Vem kunde tro att ja skulle bli en pappa
När vi beknade zatla på bänkarna i västerort
Och den dagen då jag värmde mig hos Dig brush
Varma macker medans mamma va på jobbet
Blanda upp oboy med lite blaze du tyckte om det
Fan vad jag saknar dig
Ba sitta här å digga
Och dirigera mig hur verserna Ska ligga
När allt är så tyst så behöver jag din styrka
Hoppas själen av min vän sen kan få mig att lyfta
Och låt mig ba flyga upp mot himelens rike aldrig titta bakåt bara glömma detta livet
Jag vet att det e sent men min dröm den är kvar
Och idag så är det du som säger Godnatt till mina barn
Vi ses bror
jag saknar dig, jag saknar dig miin bror. jag saa jag saknar dig, meer än vad du
Troor
vii sees på andraan sidaan eeey men tills dess kommer jag sakna diig, sakna dig min broor uuhyeaahyaayea
{ eeeyye aaaaoo eeeyeee jag sa jag saknar dig min bror, allting känns så tomt varför gör det ont, ooh saknar dig min bror. Jag saknar dig min bror. Jag saknar dig saknar dig yeeeeyeeeeeeeaa eeyeey oonanannoo eyeey }

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0