Onsdag 23.45

Hej på er! Redan onsdagskväll/natt och känns som det nyss var fredag, lika bra att dagarna går fort! Jag har jobbat mellan 12 och 18 hela veckan, dock så slutade jag halv 5 idag p.g.a att några i klassen var på Actic och masserade folk på "grabbkvällen". Åkte sedan till Marieberg för att hämta ut min iPhone 5, konstigt nog eftersom jag alltid sagt att jag aldrig kommer skaffa iPhone och att jag hatar det... Aja, det blir som det blir och tack mamma hihi. Så sitter och fixar lite med telefonen för att kunna ens få service så om ni försöker få tag på mig vid mobilen så är det omöjligt just nu. 
- Igår var det tisdag så jag, elvira och rebecca drog ut, först till IVY och sedan till Satin, blev några öl och en shot där. Det stängde kl 2 som alltid men vi gick lite tidigre, skit lite folk så det var inte jätte kul så jag och elvira drog hem till henne, gjorde fyllesmat och sedan sov vi. Pussssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0