Måndag 22.37

Hallådär! Gick upp tidigt idag som sagt, var rätt död med piggnade till så fort jag kom ut. Drog till en grej innan gymmet idag, skönt att röra på fläsket lite innan praktiken började vid 12. Slutade 18 idag och allting gick bra som det alltid gör på SPAhuset, älskar mina kollegor och allting där! Man känner sig alltid varmt välkommen, alltid lika trevligt att komma dit! Aja, jag åkte hem efter jag hade slutat, åt mat och nu har jag bara slappat framför tv:n med Jenny med "pengarna på bordet" och CSI. Måste lägga mig om en stund eftersom jag ska upp ännu tidigare imorgon.... Ska vara vid tandläkaren vid 8.40 (skjut mig) & får se vad dom ljuger om denna gång eller om mina gluggar åker ihop nu då... Tänkte dra till gymmet och springa bort smärtan efter det för börjar kl 12 imorgon igen! Pusssssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0