Lite slutkörd...

Hej på er! Hoppas ni är lika pigg och glad som jag är denna lördags"morgon"...... I torsdags var det halloween fest utanför laxå någonstans, jag och hanna var utklädda till geishor och elvira var hippie, trevligt var de allt med lite nytt folk! Blev en mys dag för mig och elvira igår innan vi började komma igång igen med festligheterna med massor av folk på förfesten, Satin på kvällen! Träffade på ganska många mot vad jag brukar haha, alltid lika trevligt att se folk man inte sett på ett bra tag! Efter Satin igår så blev det efterfest så har inte sovit många timmar inatt kan man säga..... när vi vaknade så drog jag, elvira och emil till la baguette (åt en nyttig sallad för en gångs skull på bakfyllan), så snart ska man väl försöka samla krafterna efter en liten slapp tur i soffan, måste göra mig iordning, städa osv inför ikväll! Ha en bra lördag för det ska jag ha på Satin såklart!!!! Pusssssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0