- Tystnaden som uppstår när man snubblar på löpandet och dunkar huvudet i skärmen när man springer..


Som ni märker så har jag vart på gymmet, drog dit efter skolan. Blev lite pinsamt när jag snubblade på löpbandet, handduken ramlade och jag skulle försöka ta bort den med foten men det gick inte så bra.. Snubblade och slog huvudet lite lätt i skämen som är framför. Vågade inte kolla bak på dom som var bakom mig, hade musik i öronen också som tur var, haha.. lite kul vare men fett pinsamt. Aja, skolan var helt ovärd idag så inget att prata om. Nyss duschat av mig lite, väntar på att Elvira ska ringa, vi kanske ska gå ut och äta en varsin sallad. Pussss♥

påväg mot gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0