Livet är inte alltid lätt men allt har en lösning, det gäller bara att hitta rätt väg

 
Vilket underbart väder det har vart idag då! Super duper skönt. Men som vanligt låg jag i sängen ett bra tag innna jag klev upp men gick tillslut upp och gjorde mig en ordenlig frukost och solade ett tag. Slog in Evelinas presenter eftersom hon fyller imorgon och sedan åkte jag ner till Carro för att öva på tvärflöjten. När jag kom hem så åt jag grillat med färskpotatis och sallad med mamma och pappa. Har precis kommit hem från en skön promenad med mamma också, och sen några magövningar på det SÅÅÅÅ nu sitter jag på mitt rum och dricker kaffe hihihihi. Pusssssss♥
 
Inge smink hahah, ögonbrynspenna endast 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0