Apa hihi :*

jag o Krisso vaknade kvart över 1 idag, skönt att sova utan den förbannade hostan som jag fortfarande har. Vi har precis bastat, haha gick inte så bra att basta med en Finne, haha. Men men. Skönt vare ändå fast det var varmt (stod ju mer i duschen...) Trodde min sjuka skulle gå bort med ack så fel jag hade. Nu blire mys under täcket med filmen föräldrarfällan (vi missade över halva på tv:n så kollar på den på video hihi), ska ta lite hemmagjord svartvinbärsaft som jag värmer, muuuums. Pusssss♥
Hahahhahahahah ps. Mamma ringde idag och sa att dom hade en apa
på taket på vårat hus där nere i Thailand,
Vaknade på morgonen av att en apa satt på taket
sedan försvann den men den kom tillbaka på kvällen
så söt!


BILDEN HAR MAMMA TAGIT NÄR VI VAR I THAILAND APRIL 2010
var en sån apa hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0