växt upp, snälla.

Vi fick sluta lite tidigare för alla i min grupp var så duktiga o blev klara fort. hihi. Är så glad att jag gick till skolan dom här 2 dagarna, för vi fick reda på idag att dom som inte var med båda dagarna får en uppgift att göra själv, hemma. Det hatar jag att få, så är glad :))

~ klockan är snart halv 3, har vart hemma ett litet tag och ska till elvira på lite små prat efter 3. Mys! Ikväll blir de zumba.




tycker faktiskt jag har förändrats ...
haha!
Första 3 bilderna: Alla är 2009. (gick i 9an på fösta bilden o 8an på dom två andra)
Dom 3 mitten bilderna: så liten på första! Blått hår: feburari 2010. Blont&kort: julen 2010
Dom 2 sista bilderna: i feburari 11 på första(löshår). hösten 09 på andra.
Alla bilder utom den sista till vänster, är äkta hår. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0