Hot stone massage ~ skööönt

Tisdagen den 18 oktober 2011 är snart slut. Har inte gjort så värst mycket, skönt men skulle vart skönare och ha pluggat faktiskt .. Men hade faktiskt matte B prov + att jag gymmade så förtjänade en choklad bit och slapp (a) hihi. Sitter just nu och kollar spa behandlingar på loka brunn, jag mamma och syrran ska dit på höstlovet. Funderar på att prova Hot Stone Massage eftersom vi ska lära oss det i 3an i skolan så då kanske de är kul att ha provat på det :)

~ ska nog ta och tvätta bort sminket snart och göra mig helt klar inför natten. Känner mig duktig att försöka komma i tid i sängen men de är ju en annan sak att somna tidigt när man väl lagt sig .. men säger nog godnatt, ska försöka slutna mina blå ögon så snart som möjligt (efter jag sagt godnatt till hjärtat mitt♥)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0