FREDAG !! :)))

Sorry att jag inte bloggat så mycket.. men har vart med min älskling sen onsdags :) De har vart toppen ♥

Men idag så kom jag Lotta Amanda och Magda till matte lektionen lite sent p.g.a bussen.. Jobbade lite matte i ett nytt kapitel. Sen var de nyss lunch och de är ett rent helvete... Dom bokar upp alla bord till dom som kommer långt efter oss så vi får sitta på andra ställen :s Aja.. Nu ska vi ha SPA och de blir praktiskt! :D Så ska massera Ahline och sen får jag massage ;) Slutar kl 3. ta tåget 15.47 hem till ställdalen och då blir de nog gå hem till Freddie och vänta med hans mamma till Älsklingen och hans pappa kommer hem :) ♥

Pusshej ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0