Hatar när de går dåligt..

Nu har jag lagt mig i sängen efter att jag har kollat på CSI 2 gånger nu ikväll :) La mig och spelade och går sämst ibland.. hatar de!... :I Aja. Imorgon blir de Romme så ska sova nu så jag orkar med dagen, när vi kommit hem där ifrån är de SPORTLOV!!! :DDDDDDD ♥

Fick nallen när jag var 1 år :)


Man kan inte tycka om alla personer som finns, de finns personer man ogillar, stör sig på eller enbart hatar.. Kan bara säga såhär.. Finns väldigt många personer som jag verkligen stör mig på och helt enkelt inte tål!..

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

drömde om dig och dina gosedjur i natt... att jag tog alla du hade i sängen förut och la ner dom i en väska sen var jag snäll och gav tillbaka dom när du blev ledsen :o

2011-02-18 @ 08:32:04
Postat av: Anonym

Svar :)

hahahahahahha mysigt ^^

2011-02-21 @ 15:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0