There is nothing that can undo steps that's been taken

För de första blev de som jag trodde, båda sakerna. Det första, jag bytte tröja imorse HAHA. Det andra, blev sviken..
Men sitter hemma nu. Tennis i backahallen var det imorse, elvis o jag åkte biiil dit hihi. Blev donken med Elvira, Sara, Julia o Ahline efter det för vi inte orkade gå till matsalen. Affärsekonomi därefter, kolla på en grej om IKEA. Sist men inte minst, hantverk då jag schampoonerade elvis hår o fixade till de.

~ lyssnar på en disney låt just nu medans ja kollar lite på tv. Blir nog gymmet idag. Pusss♥

Kommentarer
Postat av: felicia♥

sv; joo jag märker det :( blir så arg :( kram

2011-10-24 @ 16:57:36
URL: http://feeeliciia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0