Tisdag 22.28

Halloj! Inte hunnit bloggat nått idag p.g.a att jag var i skolan till klockan 3, Hanna följde med mig hem sen och senare kom Sara, Linn, Michaela och Saras syster för vi hade lite "Mary Kay" visning. Därefter tog jag och Hanna en powerwalk på en timme och tjugo minuter, super skönt och så lite magövningar därefter. Blev lite frukt och lite kokt ägg där med när Svenska Hollywood fruar visades på tv:n. Så Hanna åkte hem kl 10 då hoppade jag in i duschen så nu sitter man och myser för sig själv i soffan med musiken som spelar så underbart i öronen. Pusssss♥
I skolan på spalektionen hade vi dubbelskrubb så jag och Ahline skrubbade varann så nu är man riktigt len och (tyvärr) blev igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0