Livet är för kort för att ödsla dyrbar tid

Godkväll på er! Haft en super mysig kräftskiva med dom jag nämnde i förra inlägget, inte för jag åt så mycket kräftor men dom är ju läskiga! Men nu ligger jag i sängen och fryser sönder efter man vart ute på vift i stora ställdalen ett tag. Är faktiskt jävligt glad att jag åkte hem idag, behövde nog verkligen detta. Vart lite för mycket på senaste tiden känner jag, skulle egentligen behöva vara hemma ett tag men det går ju inte så bra när man går i skolan och har egen lägenhet i Örebro. Så himla ensamt att bo själv men jag har redan vant mig mer och mer! Men ska strax sova, det är en dag imorgon med! Pusssssssss&godnatt♥
Efterrätten blev endast drickbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0