If you don't fight for what you want, don't cry for what you've lost.

Tvätten är nästan klar! Alla underkläder som vart i torktumlaren ligger nu på sin rätta plats i min garderob. Alla ljusa och mörka kläder hänger nere i torkrummet, har tid tills klockan 22 så dom kan allt hänga där ett tag till! Har precis lagat lövbit med sallad, rotfruktsgratäng och beasås. Super gott blev det så ska bara ta en "eftermatencigg" och smälta maten lite grann så ska jag snart ta på mig träningskläderna och ut på en låååång promenad och rensa alla tankar. Börjar vänja mig och tycka det är ganska skönt att bo själv nu igen. Trivs i lägenheten och där lägenheten ligger! Man kommer fortare in i vuxen livet när man bor själv innan man tar studenten tycker jag. Man får lära sig att hantera allt själv och hur det är att klara sig själv, super bra! Pussss♥
 Gjorde hela påsen rotfruktsgratäng för att kunna spara! 
2 lövbitar så jag har en imorgon också, hihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0