Home sweet home!

Halloj! Igår var jag på strömpis och satt i vipen med Linn och hennes vänner för hon hade fyllt 18 i söndags. Riktigt trevligt hemma hos henne i Nora först med tacopaj och trevligt folk + lite dricka på det haha. Tog senare en buss till örebro för strömpis som sagt, var där hela kvällen, träffade på både gamla och nya vänner. Gjorde bort mig som fan och har aldrig haft sån här ångest, seriöst mår sämst. Att jag alltid ska skäma ut mig för en jag tycker om. Menmen, bara försöka att inte tänka på det och hoppas på det bästa. Kvällen slutade inte så bra men det gick iallafall! Idag har jag åkt hem till Kopparberg, ska ha kräftskiva med familjen och den ingifta släkten! Super mysigt och det har aldrig vart såhär skönt att komma hem till Kopparberg, seriöst. Älskar min familj! Plus att Eve och Anton kom hem till mig ett tag på en kopp kaffe och diverse, super trevligt och har verkligen saknat Eve!!! Pusssss♥
Idag ♥
 

igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0