helgen!

Hallå där! Förlåt att jag inte bloggat i helgen men har inte hunnit precis. 
 
I Fredags började skolan med ett boxnings pass, ser faktiskt fram emot dom lektionerna varje fredag! Slutade från skolan 15.55 (som varje fredag..........) Gick hem och gjorde mig i ordning till kvällen, förfesten var här hos mig och det var trevligt. Utgång till strömpis, men senare drog vi till noise (?!?!?!), det var inte det roligaste jag vart på men nu har jag ju sätt det också! tyvärr så blev jag och elvira osams där mitt i natten i spöregnet utanför noise, av en töntig grej men det bästa med våran vänskap är att vi blir sams på en gång! Båda var fulla och irriterade så då är det ganska lätt att ryka ihop haha. Aja, på lördagen drog jag och Elvira till Sallad inn och åt bakis mat och skrattade åt vårat töntiga bråk. Blev sedan att förbereda kvällen och sedan ta bussen 18.15 till Nicole för att börja kvällens hemma fest! Super trevlig och rolig kväll, skönt med hemma fest för en gång skull! Pusssss♥
fredagen 
 
Lördagen

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0