Helgen har vart toppen - förutom från en grej...

Helgen har vart awesome förutom en grej i fredags som jag bara vill skjuta mig själv i huvudet för. Är så jävla dum i huvudet och fattar inte varför man gör vissa grejer man absolut inte skulle göra i vanliga fall... Aja, fredagen gick jag hem till Elvira vid sex tiden, vi åt tacos, drack, hade det trevligt, drack absint och diverse! Åkte med 21.15 bussen till "Ekeby" för att fortsätta kvällen hos Hanna som hade kräftskiva! Mycket trevligt vill jag säga, blev lite gråt mot kvällen när vi bara var tre kvar, men det kan hända alla! Speciellt med "lite" alkohol i kroppen och massa grejer som hände under natten. Sov kvar där för kom inte hem på något sett, vaknade upp på morgonen och ja.. åkte hemåt och gjorde mig iordning. Syrran och Peter kom och hämtade mig så drog vi mot skogen för att fira Carro som fyller 20! Super rolig kväll och så blev det övernattning för alla där med. Men nu sitter jag hemma och är död.. pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0