Tisdag 22.25

Sista avsnittet av Svenska Hollywood fruar har nu visats, tack gode gud så man slipper Gunilla! Men ändå lite sorgligt att inte få sitta och skratta och bli irriterad längre på tisdagskvällar..
 
- Idag var jag i skolan från 9.10 till kl 2 (egentligen halv 3), först med samhällskunskap och sen spa/omvårdnad. Då vi gick igenom APU-uppgifter och sedan masserade vi varann. Jag och Julia övade lite på mage, armar, bröst och nacken innan vi drog iväg till slottet för att kolla på den lokalen inuti (vi kanske ska vara där på balen annars blir det Elit hotel!) Drog hem efter det och åkte sedan mot kopparberg för att städa hos farfar och umgås lite med Alex, trevligt trevligt! Dock var det trafikolycka både när jag skulle åka dit och hem, inte lika kul men det gick bra! Så när jag kom hit vid halv 9 tiden så stod maten på bordet av min underbara systeryster. ME LIKE! Pusssss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0