"Tankekväll"

Att musik kan få en att tänka på allting så himla mycket.. Alla tankar kommer och man kopplar sig själv till olika låtar man lyssnar på, minnen kommer tillbaka som man inte vill sakna. Men jag ljuger om jag säger att jag mår perfekt, om jag säger att allting är felfritt och att jag aldrig gjort något jag ångrar. Vissa parkbänkar, rondeller, låtar, vindpustar, ställen osv får mig att påminnas om dig, om dig som jag inte vill påminnas om. Det gjorde mer ont än vad jag någonsin kunnat trott, det ska inte göra ont, det får inte göra ont! Jag vill inte, helt seriöst, försvinna bara snälla. Jag hatar allt detta, snälla kan inte allt bara bli ogjort? jag ångrar mig så mycket av mina misstag och jag hatar verkligen att jag gör saker jag inte ens egentligen vill göra, gör bara bort mig men i dom tillfällerna är jag glad, glömmer och mår bra innan jag inser vad det kan leda till. Ingen är felfri, ingen har det jämt och ständigt perfekt och ingen mår aldrig dåligt. Vi alla är människor, vanliga människor, vi är lika och man är aldrig ensam om någonting, det är skönt att veta det men det är inte alltid man tänker på det... Det är bara att ta dag för dag och försöka att sluta tänka på alla fel och allting som hänt. Blicka framåt...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0