Måndag 22.33

Hallå! Får ursäkta min dåliga bloggning som nu har pågått under en tid! Har inte hänt så mycket än att i lördags var vi på Satin och därefter blev det efterfest så slutade dricka kl halv 6 eller vad den var... Så kan inte påstå att jag var så levande igår...
 
- Jenny, Peter och katterna kom igår men Jenny + katterna ska bo hos mig nu i en månad för Syrran ska praktisera nu så får lite sällskap som kommer vara skönt! Men tror inte Tyka gillar mig när jag ligger och pussar på honom med huvudet ovanför honom, han tar sina klor på mina kinder och biter mig i pannan och sedan springer iväg... har lite ont nu haha! Aja, idag har jag vart i skolan på en lektion, jag och Hanna drog upp på stan och gjorde lite ärenden innan vi drog till Marieberg med David.Super trevligt och därefter tog vi en kopp kaffe på stan! Men nu sitter jag hemma med 3 sambos och kollar på tv! Pusssssss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0