Mååååndag igeeeeen!

Lika dålig på att blogga som sist men när man jobbar från 12-18 så är blogga inte det första man tänker på när man kommer hem. Är inne på sista veckan just nu så kommer nog igång snart igen när man kommer tillbaka till skolan! 
- Aja, idag kom mamma hit imorse så vi fixade allting till min bal (beställde klänningen, beställde tid för håruppsättningen och bokade så jag fixar mina naglar). Har också lämnat in mitt CV på tre ställen idag så man får hoppas att jag får nått till jobb nu! Ska ringa till ett ställe av dom imorgon och fråga lite hihih. När jag kom hem efter jobbet så hade mamma städat hela lägenheten och fyllt både kylskåp och frys, älskar henne så! Pusssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0