Vad fan håller jag på med?!

Det ska fan heller komma på frågan att jag faller för någon. Kärlek är skit när man gillar fel person, varför ska man bara dra till sig sorg, besvikelse och konsekvenser? har lovat mig själv och andra att jag ska vara singel, jag ska inte vara lättflörtad eller få känslor för någon. Måste sätta stopp för denna skit, måste lägga ner nu innan det går för långt. När man börjar gilla någon men man inte vill det så ska man sätta ett stopp, dra ett sträck och gå ifrån känslorna. Tänker inte sitta och se vad folket har skrivit till den personen och bli svartsjuk för att jag inte får samma "uppmärksamhet", bara massa konsekvensker och skit. Vill må bra och leva mitt liv som jag sagt och så ska det bli också.
- Självklart kan man inte rå för sina känslor men man kan försöka undvika det innan det blir för mycket och går för långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0