låt gårdagens misstag bli morgondagens lärdom

Godmorgon, nyvaken och inte ett dugg pigg men kan inte somna om.. Kände att jag behövde göra ett inlägg här faktiskt. Igår så var det den 12 maj och massa gäster kom hit på fika och för att fira mig (fyller på onsdag). Så igår morse kom syrran och Peter in och sjöng för mig så jag vaknade hi hi hi, fick högtalare till mobilen, en söt klänning och tandpetare! Fick oxå ett paket av mamma och pappa eftersom det var min namnsdag (3 par pieces trosor). Min Evelina kom också igår och tack underbara du! Kanske ska säga lite av vad jag fick av dom andra? - Tiger of Sweden väska, pilatesboll, 2 presentkort på marieberg, pengar osv osv. Så av mamma och pappa får jag på onsdag som jag önskar hihihihihihi :D Aja, ska sluta tönta mig nu. Pusssssss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0