låt gårdagens misstag bli morgondagens lärdom

Blir bara massa emoinlägg hela tiden men om ni inte orkar med det så tvingar jag inte er att läsa denna blogg, det är valfritt! Jag har verkligen ingen motvation till någonting längre.. skolan, bloggen, träning, fritid eller något! Vill bara att mina två sista uppgifter skickar in sig själva så man kan ta sommarlov. Vet inte heller om jag har något sommarjobb ännu, skulle höra av mig till dom igen när man klarat körkortet. Jag som vill/ska göra så mycket i sommar, måste ha pengar till allt ju, blir en tuff match men man lever endast en enda gång så! Allt är värt pengarna om man har kul med sina vänner tycker jag, det är inget att ångra oavsett hur mycket man lägger ner.

- Ska försöka få tillbaka motvationen och sedan komma igång igen med bloggen och allt men känner det själv att mina inlägg är sämst så förstår er fullt ut! Aja, om ca en timme ska jag dra mig ut i regnet för att gå till körskolan, har körlektion idag! Puss på er!

Jag älskar er verkligen! Vill att ni mår bra, så hoppas ni gjort rätt val nu.
Mamma&pappa ni är dom bästa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0