Vi delade på kärlek. jag tog kär och du tog lek.

Godmorgon mina snygga bloggläsare! Hoppas ni sovit gott och drömt sött, hihi. Har precis ätit upp min frukost som bestod av yoghurt med banan i, en fullkornsmacka med ost och gruka på + ett glad mjölk! Ska snart ta och gå till bussen, den går 8.45 tror jag, något sånt iallafall! Börjar skolan 9.10 med "friskvård/omvårdnad/SPA" sedan lunch och Engelska.. Tar 14.00 tåget till min kära farfar och städar av hans lägenhet lite. Ha en bra torsdag så hörs vi senare. Pussss♥
Tröja - från mamma. Svarta jeans - H&M. Halsband - Pressent. Utöver det: Skor - converse. Jacka - vinterjackan från intersport. Halsduk - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0