Mår som man förtjänar

Fy vilken underbar kväll det var igår!
- Åkte ju till Nora med 2 bussen efter skolan, jag o Linn gick hem till henne och sedan lagade lite tacos som vi fläskade i oss innna vi gjorde oss klara för kvällen. Åkte dit mellan halv 7-7 tiden, det var Jessicas syster som hade 20 årsfest. Tack för man fick komma! Super kul med massa prat, skoj, drickandes och dans! Måste göras om :) Älskar att träffa nytt folk, kände Linn och Jessica där och vi var ju ganska många där borta så lärde känna mycket nytt trevligt folk! :)

- Sitter hemma nu, mamma kom och hämtade mig i Nora runt halv 3-3 tiden. Bröderna Danielsson har nyss vart här och kollat på min moppe som dom funderar på att köpa, ska ju ha körkort i vår så behöver ju ej den! :) Ska snart äta lite färsk torsk, potatis, sås och sallad. Där efter åker jag till Alex och Robin och tillbringar min kväll i Ställdalen! Pussssss♥









/mobil bilder
det är absolut inte alla folk, var många i köket och matrummet oxå! hi-hi

Kommentarer
Postat av: Syrran

Länge sedan man såg Ecke ;)

2012-03-03 @ 18:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0