Måndag 22.16 - haft fullt upp hela dagen!

Gud vad jag gjort massa nytta idag! I skolan var det först idrott då det var en ergonomi lektion därefter affärsekonomi där jag elvira och ahline skrev lite på våran affärsplan och tillsist så hade vi hantverk där jessica visade ett demo på fest make up! Drog direkt till SPA huset efter skolan, gud vad stressigt det var idag bara för det var så mycket hela tiden! Ringde konstant, kunder kom in, fixade i tvättstugan, gick ner med floating och bastu kunder osv osv.. Tog bussen 18.12 till gymmet och var där över en timme, blev crosstrainern, löpbandet, mage, armar och ben. SUPER SKÖNT!
'
- Har duschat nu efter gymmet, ätit mat med mamma, gjort mitt matte b hemprov sååååå nu äntligen slappar jag i soffan framför bb och bara njuter av min nyttiga dag! Pussssss♥

//Mobil bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0