Gaaaash ~ förälskad i tatueringar!

Ååååh, vill bara tattuera mig med mer underbara betydelsefulla meningar och motiv! Fast vill absolut inte ha över hela kroppen eller hela armarna/magen/ryggen osv. Skulle för det första inte passa mig och så skulle det inte funka om jag ska vara massör. Jag har aldrig vart förtjust i att tjejer har på armarna, inte på överarmarna iaf, men har ändrat mig litegran. Kan tycka det är snyggt på RÄTT person, som då passar i det. Och då ska det inte bara vara en fjuttig blomma längs upp på över armen, då ska det vara en stor eller många som täcker hela armen, men som sagt.
På RÄTT person.

Hon är en av dom som passar i det! (hon har ju mer nu)


- Jag ska nog göra en på nyckelbenet, bakom örat(liten!!!), höft/mage/revben. Älskar! Men jag är så noga att det ska vara något som betyder mycket för mig, som ni redan sett och hört om mina 2. Plus att dom ska gå att dölja, speciellt när jag jobbar, därför tänker jag inte tatuera mig på handlederna eller armarna. Pussss♥



p.s. detta är bara mina åsikter och tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0